Frequently Asked Questions (FAQ)

Onderstaande vragen zijn frequente vragen van onze klanten. Heb je hiernaast nog vragen, contacteer ons via hi@sqon.be of gebruik het contactformulier.

Wij zijn bereikbaar tussen 9 en 17u.

Stuur een mailtje naar hi@sqon.be of bel naar +32 4 99 16 15 74. Ook via onze Facebook of Instagram kun je ons een berichtje sturen. We staan te popelen om je te leren kennen!

Yes, please! We vinden het fantastisch om gelijkgestemde ondernemers en creatievelingen te ontmoeten. Mail ons dus gerust op hi@sqon.be.

Nee, we hebben nog geen voldoende milieuvriendelijke of verpakkingsluwe manier gevonden om stalen te verzenden. Daarom kiezen we ervoor dit niet te doen.

Zodra je besteld hebt, verpakken we jouw pakketje met veel liefde en zorg. Na maximaal vier werkdagen wordt je pakje geleverd.

We zouden je graag met open armen ontvangen, maar omwille van Covid-19 zijn we liever safe than sorry. Zodra het weer kan, ben je van harte welkom op ons kantoor.

Je hebt het recht om tot 14 dagen na ontvangst je bestelling te annuleren en te retourneren, mits je pakket ongeopend en ongebruikt is. Neem contact op via hi@sqon.be, dan brengen we alles in orde voor jouw retourzending.

Jazeker, we vinden het geweldig om SQÓN ook buiten België de grenzen bekend te maken! Voorlopig leveren we enkel in Nederland, maar we hopen dit snel te kunnen uitbreiden.

Nee, dit is voorlopig niet mogelijk.

Je kunt de kortingscode invullen bij je winkelwagen, in het daartoe voorziene kadertje. Je geschenk of korting wordt dan automatisch toegevoegd of verrekend bij het afrekenen. Je kunt slechts één code tegelijkertijd gebruiken.

Betalen is mogelijk via kredietkaart, iDEAL, Bancontact en overschrijving.

Contacteer ons